Nejčastější otázky

Můžu zboží zaplatit na dobírku?

Ano. Za objednané zboží je možné zaplatit na dobírku přímo u kurýra, a to jak v hotovosti, tak platební kartou.
 

Kdy mi bude objednané zboží doručeno?

Zboží, které máme na skladě posíláme hned na druhý pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky zadané v pracovní dni do 10:00 budou odeslané ještě v ten stejný den a doručené následující pracovní den. I když se objednávky snažíme vyřizovat co nejrychleji, vždy se může vyskytnout něco co vyřízení objednávky může prodloužit. Neváhej nás v případě otázek ohledně stavu tvé objednávky kontaktovat na info@neonmars.cz
 
Jak a do kdy můžu zboží vrátit?

Pokud zakoupené zboží není podle tvých představ, bez problémů ho můžeš vrátit. Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v originálním balení. 
 
Jak mi budou vráceny peníze za zboží?

Po kontrole vráceného zboží ti peníze pošleme zpět na číslo účtu uvedené ve formuláři o výměně a vrácení zboží nebo ti budou připsané jako kredit na další nákup.

Proč mi přišlo zboží v použité krabici? 

Může se stát, že objednané zboží ti přijde v zrecyklované krabici. Jelikož se snažíme co nejvíc snížit naše náklady, aby si i ty mohl u nás nakupovat za co nejlepší ceny, neobjednáváme nové prázdné krabice, ale snažíme se co nejvíc recyklovat krabice, které už máme na skladě a můžeme je využít na posílání objednávek. To pomáhá nejen zaručit našim zákazníkům nejlepší ceny, ale i šetřit životní prostředí.
 
Proč ke zboží nebyla přiložená faktura? 

V rámci zrychlení procesu vyřizování objednávek a minimalizace spotřeby zbytečného papíru, nepřikládáme fakturu k objednávce v papírové formě. Fakturu ti vždy zašleme emailem a v případě potřeby si ji můžeš pohodlně vytisknout.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení