Nejčastější otázky

Můžu zboží zaplatit na dobírku?

Ano. Za objednané zboží je možné zaplatit na dobírku přímo u kurýra, a to jak v hotovosti, tak platební kartou.
 

Kdy mi bude objednané zboží doručeno?

Zboží, které máme na skladě posíláme hned na druhý pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky zadané v pracovní dni do 10:00 budou odeslané ještě v ten stejný den a doručené následující pracovní den. I když se objednávky snažíme vyřizovat co nejrychleji, vždy se může vyskytnout něco co vyřízení objednávky může prodloužit. Neváhej nás v případě otázek ohledně stavu tvé objednávky kontaktovat na info@neonmars.cz
 
Jak a do kdy můžu zboží vrátit?

Pokud zakoupené zboží není podle tvých představ, bez problémů ho můžeš vrátit. Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v originálním balení. 
 
Jak mi budou vráceny peníze za zboží?

Po kontrole vráceného zboží ti peníze pošleme zpět na číslo účtu uvedené ve formuláři o výměně a vrácení zboží nebo ti budou připsané jako kredit na další nákup.

Proč mi přišlo zboží v použité krabici? 

Může se stát, že objednané zboží ti přijde v zrecyklované krabici. Jelikož se snažíme co nejvíc snížit naše náklady, aby si i ty mohl u nás nakupovat za co nejlepší ceny, neobjednáváme nové prázdné krabice, ale snažíme se co nejvíc recyklovat krabice, které už máme na skladě a můžeme je využít na posílání objednávek. To pomáhá nejen zaručit našim zákazníkům nejlepší ceny, ale i šetřit životní prostředí.
 
Proč ke zboží nebyla přiložená faktura? 

V rámci zrychlení procesu vyřizování objednávek a minimalizace spotřeby zbytečného papíru, nepřikládáme fakturu k objednávce v papírové formě. Fakturu ti vždy zašleme emailem a v případě potřeby si ji můžeš pohodlně vytisknout.